sobota, 4 października 2014

Liebster Blog Award

Cześć kochani!
Z dodaniem nowego rozdziału mamy pewien problem.
Niestety, ale Metallice (Ophelia) nie może dodać nowego, gdyż ma problemy rodzinne i nie tylko.
Sama postaram się nowy dodać w przyszłym tygodniu.

Dostałam nominację od cudownej Lean z bloga Emma Winchester.

Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która cię nominowała. Następnie ty nominujesz 11 osób (musisz je o tym poinformować) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który cię nominował.

Pytania, na które odpowiadam (moje odpowiedzi są podkreślone kursywą):

1.Gdybyś mogła/mógł przenieść się do swojej ulubionej książki/ serialu/ filmu, jaką historię być wybrała/ał?
Pff... Dużo tego, ale na pewno przeniosłabym się do świata Percy'iego Jacksona oraz Grima.
2. Gdybyś mogła/mógł mieć jakąś super moc, jaka ona by była?
Hmm... Chyba chciałabym być geniuszem matematycznym, gdyż takowym nie jestem xD
3.  Gdybyś mogła/mógł spotkać jakąś historyczną postać (jakąkolwiek) kto to by był? I o co byś go /ją zapytał/a?
Myślę, że mógł to by być Homer, którego zapytałabym go o życie w starożytności.
4. Czy masz jakieś fobie?
Strach przed ciemnością to moja fobia ._.
5. Czy zaczynając pisać opowiadanie masz już wymyślony cały zarys historii czy tworzysz ją na bieżąco?
Hm... Zazwyczaj mam już całą historię, jednak zawsze ją zmieniam xD
6. Czy jest jakaś blogerka/bloger, która/który swoim opowiadaniem zainspirowała/ał Cię do pisania?
Na pewno do FF o 5SOS zainspirowała mnie .nightingale z Towers. :)
7. Czy istnieję piosenka, która za każdym razem gdy ją słuchasz poprawia Ci humor? Jaka?
Zazwyczaj to jakaś piosenka Michaela Jacksona, obojętnie jaka. <3
8. Jaka jest twoja ulubiona książka?
Jedna? Oj nie... Seria Percy Jackson i Bogowie Olimpijscy, Olimpijscy Herosi, Dary Anioła, Grim, Igrzyska Śmierci... A jak pojedyncza książka to Gwiazd Naszych Wina. <3
9. Co najbardziej Cię inspiruje do dalszego pisania?
Komentarze moich czytelników. Zdecydowanie one. A zwłaszcza te najdłuższe. :)
10. Jakie jest Twoje ulubione opowiadanie swojego autorstwa?
Hmm... Sądzę, że to I'll Find You - fanfiction o 5SOS, na drugim miejscu ten blog, na trzeci Beside You, a na czwartym Voodoo Doll. :)
11. Jaki chciałabyś/chciałbyś posiadać talent, którego niestety nie masz?
Ojej... Dobre pytanie. Myślę, że mógłby by to być talent do lepszego śpiewania xD
Znaczy się takiego wyższego :)

Ja nominuję:
http://dangerousfanfiiction.blogspot.com/
http://two-sisters-two-worlds.blogspot.com/
http://towers-fanfic.blogspot.com/

Moje pytania:
1. Jakiej muzyki słuchasz?
2. Co jest dla Ciebie ważniejsze: komentarze, liczba wyświetleń czy obserwatorzy?
3. Dlaczego zaczęłaś pisać swoje opowiadanie?
4. Masz inne blogi?
5. Chciałabyś, żeby twój blog czytało więcej osób?
6. Masz swój ulubiony blog (nie musi to być opowiadanie)?
7. Chciałabyś, żeby twoje opowiadanie było prawdziwą historią?
8. Wolałabyś pisać dla pięciuset czytelników czy dla kilku, którzy zawsze komentują?
9. Usunęłabyś swojego bloga po tym jak zakończyłabyś go?
10. Gdyby czytelnicy prosiliby Cię o napisanie drugiej części, zgodziłabyś się?
11. Jaką wybrałabyś żywioł: ziemia, ogień, woda, powietrze czy ciemność?

A więc to na tyle.
Pozdrawiam!
Siklava. ♥

4 komentarze:

  1. Nigdy nie wiem jak skomentować LBA ;-;
    Fajne książki czytasz.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zasłużyłyście na nominacje! Świetny blog, naprawdę! Przeczytałam wszystko w niecały dzień i zasmuca mnie jeden fakt "czemu tak krótko".
    Ale cóż?
    Wasz blog ma wszystko, czego mogłabym sobie zamarzyć!
    Ben, Jr, nietuzinkowa historia, niezwykłe postacie... ♥
    Do tego bezbłędnie napisane! Intrugujące sytuacje się zaczynają pojawiać :3
    Cieszę się niesamowicie, że niedługo powinien być kolejny rozdział, bo już się doczekać nie mogę po prostuuuu!
    Nie komentowałam, bo po prostu nie miałam chęci pisać pod każdym rozdziałem ;-;
    Od następnego będę pisać systematycznie komentarze!
    Wiedzcie, że bardzo podoba mi się ten blog i czekam na rozwinięcie się akcji!
    Może jakaś... tragedia...?
    Wypadek...?
    Ach, moja druga jaźnia się odzywa.
    Przepraszam.
    Ściskam, herosełki! ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję!! Zasłużyłyście na to :)

    OdpowiedzUsuń